Bloggarkiv

lördag 14 januari 2012

Klätterstöd,växtkon,piltorn........


För 10 år sedan så gjorde jag detta reportage
tillsammans med tidningen 
Din Trädgård.
Tidningen heter idag Drömhem och Trädgård.
Jag tyckte att detta var så bra informativt att 
jag nu har valt att lägga ut det på blogg och
hemsida.
www.pil-lena.se 
Samtidigt vill jag redan nu flagga för att 
sticklingar finns i flera sorter . En del i trädgården 
där du kan sätta lite är ett bra tips .
Alltid så perfekt att bara gå ut och hämta sina pinnar.






Klicka på bilderna så blir de i ett större format.



Ja då var det färdigt för att sätta i de blommor 
du vill ha i växtkonen (klätterstödet)
LYCKA TILL


Har du frågor så maila gärna till
lenani@spray.se


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du hittade mig. Vi som är elever hos Steen har je en hel liten [hemlig?] värld gemensam. Jag lägger en länk till din blogg och hänger på dina inlägg. Ha det fint. Vi kanske ses till flätning någon dag!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Trevligt att du hänger på.Jag gör detsamma och hoppas att vi ses i vår gemensamma värld.Intressant är också att vi bor i olika växtzoner.Ser fram emot en vår nu.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Hej Lena
    Jag ska hålla koll efter din Eva, jättesöt var den! Och det är så roligt när man kan komplettera. Hm du säljer sticklingar?
    Ha en skön söndag
    Kram Marie1

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen