Bloggarkiv

måndag 27 februari 2012

Äntligen på väg.....

Ja då har jag postat alla paketen till er kära bloggvänner.

Först så åkte jag till posten som ligger på lilla industriområdet.
Men se där hade dom öppet mellan 08.30-10.00 och 15.00-17.00.
Så då åkte jag till Ica Fiolen och fick iväg alla fyra paketen.
Ett ska till Luleå och de andra tre till Visby,Tyresö och Teckomatorp.
Snacka om en bra spridning i Sveriges avlånga land.
Hoppas ni blir nöjda och glada.





 Själv är jag på väg om ett par timmar till ABF i Leksand.
Vi ska göra kaffeväskor.Jag har sparat och lagt påsarna i lådan drygt
ett år.Kan ju vara bra att ha om jag får ett ryck och vill göra mig en väska
har jag tänkt. Så förra veckan ringer Rose-Marie ifrån ABF och undrar om 
jag har lust att vara med.Perfekt sa jag då ska jag kolla hur många påsar jag har
för det skulle gå åt mellan 27-29 påsar.Och gissa jag hade stoppat undan 26 stycken.
Så nu ska det bli av.Återkommer till hur det går.







Idag har det inte varit nån höjdare att åka öppet spår 
det är blåsigt och kyligt ute med inslag av snö.
Imorgon ska jag åka en tur till Mora och kolla läget lite 
med äldsta sonens sambo Johanna.

Skicka en liten hälsning till nån
kolla på min hemsida:

1 kommentar:

  1. Wow Kaffeväskor! Det gjorde en jobbarkompis till mig för några år sen, en röd fin Gevalia! Jaha då ska jag börja samla på kaffepåsar med...Tänk vad bra det är med bloggeriet, så mkt fina tips man får! Och vad kul, jag ser fram emot paketet!
    Kram

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen