Bloggarkiv

fredag 11 februari 2011

Rättvikshästen

Fredag idag igen ,
tänk vad veckan gick fort.
 Vad har vi hunnit med under veckan
  Vad var det viktigaste                         
             Vad upplevde du som en erfarenhet rikare....
Listan kan göras hur lång som helst.
 Men ett ord som täcker mycket av allt
jag tänker på .

LIVSKVALITE`


Rättvikshästen
är fin


Jag lärde mig en gång vad vänner på vägen är.
Jo man lever ett liv och studerar ,arbetar , flyttar ,får familj m.m
träffar mycket människor och vissa håller man kontakt med livet ut men
flera tappar man kontakt med och det är vad jag menar med vänner på vägen.
Nu vill jag önska er en trevlig helg med mys och sol efter den sista snöyran.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen