Bloggarkiv

tisdag 31 januari 2012

FLÄTA EN VITLÖKSKORG



Krokusarna har slagit ut



Kärlbristning

Idag så hände det mitt i städningen.
Kärlet brast i fingret.Tog av ringen direkt
för när svullnaden kom så hade det varit trångt
kan man lugnt säga.Det händer nån gång ibland att
det brister ett blodkärl i nåt av fingrarna.Ja inte vet
jag men man kanske skulle bli blodgivare för att lätta på trycket.
Är det nån som varit med om detta nån gång ?





I september 2001 så gjorde vi ett reportage med tidningen



Vitlökskorg i steg för steg.



På fredag 3/2-2012
Blir det tävling här på bloggen
missa inte den.
Då är vi inne i februari månad
äntligen .......

En liten låt här med Billy Joel
http://www.youtube.com/watch?v=ounJsqomcv8&feature=related

MIN HEMSIDA
www.pil-lena.se

1 kommentar:

  1. Hej, letar du efter ett skuldsaneringslån, lån utan säkerhet, företagslån, bolån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital, etc! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. Mejla till: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen