Bloggarkiv

lördag 18 februari 2012

Min favorit

Är dom här inför kvällen
Youngblood.
Med en härlig rytm och
aktivt scenuppträdande .



 Dom går ut först i startfältet.
Men det finns fler låtar som håller hög kvalitet.



 


  Jag (i mitten) körde mina grannar .



Ju mer man lyssnar på låtarna så ja ni vet då fastnar dom ....

Nu är det lite bråttom jag ska sminka mig och är på väg till Gävle 
på hockey Brynäs-Skellefteå som är slutsålt och innan blir det 
IKEA  tjoho.....
Glöm inte att rösta på rätt låt.

Min hemsida :

3 kommentarer:

  1. Vad kul och gå på hockey och Ikea på samma dag. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Tummen upp!
    Hoppas dagen idag också blir jättebra!
    Kram/Maj

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har haft en trevlig helg.
    Här har det gått i lugnets tecken.
    Ha de fint!

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen