Bloggarkiv

söndag 27 maj 2012

I helgen hade jag Loppis....


Loppis kräver en del jobb att ställa iordning.



Lite nytt hade jag till loppisbesökarnas förtjusning.


 Den nya vaxduken som vänninan köpte blev riktigt bra på långbordet mot spireahäcken.


 Häst på väggen är givet på dalaloppis.


 Följer man skyltarna så kommer man hit .


 Det behövde inte detta förtjusande par som var ute och åkte.
Dom har varit här flera gånger( goda vänner ).


 Inne i loppiset så är det fullt från tak till golv.



 Nya gamla burkar i massor.


 Solen har värmt hela helgen.
Idag fick jag lov att ha långärmad skjorta på mig för att skydda 
min solbränna.


 Nu kommer det att dröja till efter midsommar innan jag har öppet igen.
Det är lite pyssel att ställa iordning ute m.m.


Firat Mors dag har vi gjort här , alla sönerna med respektive har käkat
middag här . Jag har fått en så fin bukett blommor m.m.
Oh vad jag är stolt att vara mamma till tre söner.
Men vad åren har gått fort när man tänker efter.

1 kommentar:

  1. Den loppisen hade jag gärna varit på såååå mycket fina saker du har. Länge sedan jag tittade in hos dig du har fullt upp märker jag. Ha det bra Kraaam Pia

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen