Bloggarkiv

söndag 3 juni 2012

Nu är handtagen sydda på Modoväskan....


Så väskan är helt klar och det har varit ett 
nöje att få sy remsor av Modos hockeytejp.



 Idag har jag kurs på ABF i Leksand där ett gäng
damer gör Leksandsväskor m.m.



 Jag har börjat på en väska i olika färger 
och den ska vara klar om några dagar.


 Remsorna är 28 mm breda för att loggan ska synas 
så mycket som möjligt.Nu mer så kollar jag packtejper
för det finns ju på vart och varannat företag.
Kul grej att göra sin egen väska.


 Här hemma i trädgården så växer det och regnet 
som kom i helgen kommer att göra susen för allt som jag 
klippt ner.Här ser ni pommerska dugpilen hur frodigt den kommer.


Mitt experimentträd av röd belgia
 är också lika frodigt efter klippningen.



Måndag idag och snart flaggdag .
Då börjar nåt nytt i mitt liv.
Mer om det en annan dag .
Nu ska jag nåla remsor för jag väntar på att mattläggaren
ska komma .Vågar man hoppas att köket blir klart den här veckan.
Kanske men håll tummarna.

Om ni vill nå mig och få svar på frågor så 
Mail: lenani@spray.se
Mobil: 070-2574001

Min hemsida :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen