Bloggarkiv

torsdag 19 juli 2012

Musik,musik i alla olika variationer.....


Jag var på Orsayran i onsdags och
gick runt och lyssnade på musik.
Den första vi stötte på var 
Svenne Rubin.


 Nästa gäng runt gathörnet var dessa som lirade blandannat 
Creedence Clearwater Revival.
Kolla tjejen med sitt instrument
tvättbräda och diskborstar.


 Teaterbaren kikade vi in i och det låg i en industrilokal.
Premiär 10 november stod det .
Ska kolla upp det bättre men en av huvudrollerna har
en av Sollerökärringarna.


Såg mysigt ut.


Fredag idag och jag ska jobba.
Men i helgen är jag ledig och då 
öppnar jag upp loppiset.
Vädret ser ut att bli kanon.
Skriv gärna en kommentar.
Välkommen alla nya som kikar in på min blogg.
Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen