Bloggarkiv

lördag 8 september 2012

Blomstercupcakes på skördefesten


Idag så hade de som tävlade i finaste blomsterarrangemang
på Hildasholm gjort cupcakes.
Vackert för ögat.


 Buketten med rönnbär och ringblomma var fin .


 På tal om ringblomma så har jag köpt en påse frö som ska sås på hösten.


 Bästa hattarrangemang var det många som tävlade i.


 Tog några bilder på innergården som var marknadsplatsen.


 Jag hade med mig en krans som jag dekorerat med hästar
i vitt och svarta hjärtan och pommersk dugpil.
Den har så härligt vaxiga blad.


 Sen så hade jag lite blandat av allt från skorpor till pilkransar.


 Eva-Lott hade otroligt vackra silversmycken med sig.


 Vädret var lite kyligt och blåsigt till och från.
Med några solstunder.


Det är en mysig och trevlig marknad.



1 kommentar:

  1. Du kan Du!!!!!!! Kanonfina bilder också! Kram!
    Maj

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen