Bloggarkiv

söndag 18 november 2012

Vackraste rondellen ......


Vackraste rondellen finns i Leksand.


Min promenad i Leksand på lördagen passade jag på att ta 
förbi rondellen mot Åkerö. Där står en äkta tuppljusstake från 
Klockan var runt tolv på dagen när jag passerade
så ljusen hade inte tänts .


 På jobbet i Nusnäs har vi pyntat med granris o hästar i blomlådorna.


 Söndag den 25 november är det Nusnäs Julmarknad
mellan 11.00-16.00


 Snön som kom här om veckan försvann direkt.


 Lite vitt på backen är alltid mysigt när det är julmarknader.


Nu är det mycket som ska förberedas inför marknaden så
ha en skön söndag alla bloggläsare.

Min hemsida hittar du här:

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder som vanligt! Och jag håller med Dej, det måste vara den finaste rondellen i Sverige! Kram / Maj

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen