Bloggarkiv

fredag 22 mars 2013

Kvalserieväskan 2013

Ja då var jag klar med en idè som jag fick
när jag gjorde väskan inför daladerbyt i Globen.
Kvalserieväskan.
Denna gång så gjorde jag med ett vikt lock över väskan.
Insidan har jag klätt med hela laget.
Jag har klippt och letat detaljer i matchprogram ,broschyrer m.m.
Sen har jag laminerat in och satt i öljetter och trätt i band som jag
knytit fast.
Här ser ni först ena sidan.

Och när vi vänder på korten så finns hela laget där.
Leksand så klart.



Lägg märke till att
Stiko Per och Superstars har fått en plats .
Några saknas men kommer att få efter laminering en plats också.



Jag hoppas att fler har inspirerats att göra sin egen väska.


Och att målet till Elitserien blir verklighet.


Håll tummarna och stötta laget dom gör det så otroligt bra.

Vi lyssnar på klicka här :
med Stiko Per Larsson

Min hemsida:

Min andra bloggsida:
www.packtejpsdesign.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen