Bloggarkiv

lördag 2 mars 2013

Med flaggan i topp.....

 
Vilken vecka....
 

Har nu jobbat sista veckan med förhoppning

att jag snart är tillbaka.


Lade grunden till äkta Sverigehästar.
Missa inte oss från www.nohemslojd.se
på fredag den 8 mars kl.20.00 i programmet
Hela Sveriges fredag.


Följde sonen i Gustav Vasas spår över mållinjen


Han körde öppet spår på måndagen sitt första vasalopp.
Igår åkte han första sträckan för sitt lag i Stafettvasan för www.dalaenergi.se
Med åter en rekordtid .
 


Tiden 6 timmar 2 min.


Och så har Molly flyttat in hos oss.


Den trognaste och snällaste vän man kan ha.



 
Jag kommer snart att visa en hel del nyheter
men nu håller jag tummarna att alla negativa vindar
blåst förbi.
 
Min hemsida:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen