Bloggarkiv

lördag 17 augusti 2013

En ny väska till ....


Har nu gjort en väska i rött och vitt.


Packtejpen tejpas på lite grövre plast.


Därefter nålas och sys remsor.


Som lägges i önskat mönster.


Och flätas upp varv för varv till önskad höjd.


Överst på väskan så lägger du en remsa på insidan 
när du går innåt i väskan.


Sen har jag sytt på kardborreband 
för att få lite annat utseende på väskan.


Handtag har jag gjort dels av ihopsydda band som jag flätat ihop.


Långa band har jag också sytt dit så kan man
välja vilket man ska använda.


Nu är det fritt att skapa dekorationer på väskan.
Eftersom det här är ABF väskan så kommer vi att hänga på 
deras märke så klart, hästen är lite av dalasymbol.


Kurser anordnas hos ABF Leksand i dom här lokalerna.


Det är min nya arbetsplats.


Min hemsida:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen