Bloggarkiv

lördag 19 oktober 2013

Ordning o reda.....

Nu har jag försökt att få nån ordning 
här hemma på byggarbetsplatsen.


Upptäckte att ett rum var förråd.
Jag plockade ut allt och flyttade ner hyllor med korgarna
och andra diverse möbler.

  


En vägg har jag samlat alla hyllor efter
och gått igenom det mesta .


En annan plats har näver-konten som min farfars bror gjort
en gång i tiden.Tyckte det var synd att den skulle stå i en säck.
Svagdricksflaskan har jag flätat in och likaså så har jag gjort hattstocken.


Men än är inte allt klart så jag fortsätter och fixar .
Visar mer en annan dag.

Det är hit jag åkt flera gånger på kurs hos
Steen Madsen.
Flettehuset i Haraldsted



Min hemsida :
www.pil-lena.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen