Bloggarkiv

lördag 18 februari 2017

Dags att planera
våren är på g.





Det var ett tag sen jag skrev här
men nu ska jag försöka uppdatera lite.
Efter kursen i september på Villa Långbers i Tällberg 
så planerade jag inför julmarknad hos Nils Olssons Hemslöjd i Nusnäs.
Och jobbade på som vanligt för övrigt.
Julen var jag ledig och den blev snöfattig här i Rättvik.







Januari
har passerat och nu planeras inför 

Mässan Trädgård och Uterum 13-14 maj 2017 Dalarna





Vissa växter tål att stå ute hela vintern.




Redan nu så är det klart 
att nästa kurs blir i
Pil-korgflätning
19-22 september 2017 

hos Villa Långbers Tällberg

Kursledare är Steen Madsen
http://www.steen-madsen.dk/


Pilhyddan går nu in på sitt sjuttonde år.




Välkommen Våren 2017

Min hemsida:
www.pil-lena.se

Min andra blogg:
www.packtejpsdesign.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen