Bloggarkiv

fredag 2 mars 2012

Fredag och helg väntar....

 

Min ovalt flätade bricka 
dukad för fika.



 En söt liten duk från Jobs tryck.



 Egna små pilringar att trä servetter i.
Allt flätat i Röd Belgia.
Botten på brickan är av körsbärsträd.



Min lilla mjölkkruka perfekt för lite mjölk.
Skål på fot efter min farmor.
Kaffekoppar från Rörstrand Eva.


Just nu är det mycket hockey yngsta sonen ska 
iväg på match till Sandviken med Häradsbygdens hockeylag.
Dom spelar en kvalserie för att ev. vara kvar i div 2 eller 
halka ner till div 3. Just nu efter två spelade matcher och
förlust i båda så ser det ut som de ramlar ner i trean.
Ska första segern komma ikväll mån tro.
Jag och vänninan ska ta en sväng till Insjön och Hjultorget
när vi skjutsat sonen till samlingen i Leksand.
Solen skiner så man lockas ut .
Då är det dags för lite lunch som ska förberedas för en hockeyspelare.
Ha en härlig fredag allihop.

Min hemsida:

1 kommentar:

  1. Oj oj oj så fint det ser ut!!!
    Lycka till med hockeyn håller tummarna för vinst!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen