Bloggarkiv

måndag 5 mars 2012

Rosa på besök

Idag är jag kattfarmor 
Rosa fick komma hit redan kl. 08.30


 Så skönt för henne att upptäcka lite nya ytor.
Dom bor ju i en tvåa med henne .
Och så är hon innekatt.



 Vi har ju ett sutteränghus så hon kan ju vara både uppe och nere.
Nere så har vi soffan den skulle undersökas så klart.
I köket vid bardisken var det också roligt att hoppa upp. 


 Johanna tog med sig klösmattan .
Tänk vad bra den är .



Jag knöt fast ett band på en Pilpinne och det roade henne.



 Jag håller på att sy remsor till kaffeväskan nere i ett rum 
som mellan sonen bott i . Ja nu får det vara syrum .
Rosa hittade en påse med kuddar som hon absolut bara skulle in i.



 Snacka om återbruk av material.
Kurs i kväll så det gäller att förbereda.

Maj har varit hit och busat med Rosa en stund och så har yngsta sonen
kommit hem .
Nu när jag skrivit så har Rosa somnat på en stol bredvid mig .
Hon var så trött så hon gäspade.
Jag ska smyga ner igen och sy några remsor till.
Får se om hon fortsätter att sova.
I maj blir hon ett år.





1 kommentar:

  1. Hej
    Kul att du är med i min utlottning! Åh vad fint besök du haft av lilla Rosa, hon hade mycket att pyssla med ser jag. Roligt att se arbetet med din väska framskrida.
    Ha en skön pysselkväll, kram

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen