Bloggarkiv

tisdag 24 april 2012

Allt är upp och ner....

Men vad ska man tycka och säga när man har en vattenskada.
Bara att gilla läget . Nu ska det stå och torka till 7 maj med en fläkt 
som låter illa och högt.



 Det första sonen sa när han kom hem igår efter skolan "jag flyttar".
Jag tänkte detsamma men man får bita ihop och göra det bästa.



 Ni som är van att höra nåt från mig glöm det.
Nu vet ni varför.



 Det är en byggarbetsplats och det är så fint lager damm överallt
så det ska bli roligt att städa sen.



Vi kan ta ut diskbänken och stå ute och diska till helgen för då har dom lovat fint och varmt väder.
Fäbodliv.
Nu får vi diska i tvättstugan där vi har en liten diskbänk.
Till helgen så börjar jag klippa Pil och sticklingar ifall nån är intresserad så 
är det bara att kontakta mig se längst upp på sidan under fliken kontakt.

Ni som kan och vill vara med på kurs .
Kolla här ABF Leksand


1 kommentar:

  1. Hej och hå....vi har samma läge här!! skillnaden är väl att vi gör det frivilligt. Jag diskar i badrummet, ingen höjdare kan jag säga ;)
    hoppas allt går som planerat hos er. här tar det lååååång tid!!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen