Bloggarkiv

söndag 8 juli 2012

Oj vad veckan .....

Bara försvann
med massor av inspiration.
Och så hade vi främmande ett par nätter
 jag träffade dom en stund på kvällarna.
Lasse har semester så han var tillsammmans med dom.
Det var hans systers man och barn och barnbarn som var här.
Sommarland i Leksand stod på deras program.


 Blommorna har slagit ut ordentligt i veckan när 
sommarvärmen kom några dagar med solsken.



 Dessa två tjejer var i butiken på jobbet .
De hade fått frisyrerna utomlands.
Jag trodde att de kom från frisören direkt.
Tjusigt var det.



En kväll den här veckan så träffade jag ett gäng gamla hockeymammor
i Leksand . Vi käkade på Gårdscafeét .

 

På jobbet så jobbar målerskorna febrilt för att 
hinna med all textning och målning.
 

Två äldsta sönerna firade att de hade semester
så vi grillade med dom på fredag kväll.


 Lördagen for vi till min mamma och hälsa på.
Yngsta sonen med fjälla drog till Lappland.


Idag har det regnat hela dagen.
Så jag har sytt och flätat upp väskan till Gun på jobbet.
Min förhoppning är att den är klar till nästa helg.
Lite detaljer ska fixas.


 Det ska spännas och dras åt i alla remsorna.



Och flätas ner inuti väskan.
Och sen så ska det vara lite bärhandtag på.

1 kommentar:

  1. Ja jösses tiden springer iväg, hinner inte med något. Fast ag har semester!!!
    Ha det bra och hoppas tiden räcker till!

    SvaraRadera

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen