Bloggarkiv

onsdag 17 september 2014

Hur du lätt skapar insynsskydd i balkonglådor....




Kreativa och utvecklande vänner är värdefulla. 





I början av sommaren så kom en vän och ville ha hjälp med 
att välja pinnar av salix. Först så berättade hon vad som skulle göras 
och hur högt det skulle vara.Sagt och gjort så plockade vi ihop det.
All pil jag odlar är Ekologisk.



En sommardag när jag for förbi och såg vad hon gjort så tänkte jag
att det måste jag fotografera.
För just det att se nåt som så enkelt skapats av pilen i balkonglådorna
har redan satt flera ideèr i mitt huvud.




Och redan så längtar man till våren
 men innan dess
så kan man sätta ljusslingor i balkonglådorna.


Min hemsida: 


Min andra blogg: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen