Bloggarkiv

onsdag 8 oktober 2014

Återbruk och att locka fler till hantverket och utveckla tillsammans.....





Hörde att barn inte kan skriva på radion i veckan.
Använd pinnar och skapa bokstäver av det .
Det blir bara kreativt och roligt men även 
NATURLIGT.


Den här skylten gjorde jag
 för många år sedan och 
limmade fast pinnarna .

Återbruk
Ja det ligger i tiden och det som är roligt med 
alla stommar i smide m.m.
är att klä dom i pil.


Ibland kan det vara glest mellan stagen 
då sätter jag i extra stag av pil.


Sen så är det bara att fläta på .


Sorter här är Blues och Röd Belgia.


Lite pyssel är det.


 Att ställa ner en blomma som får växa
 och breda ut sig kommer att bli fint.


Här visar jag hur du enkelt fyller ett fruktfat av smide
med pilsorten Röd Belgia.


Vår natur bjuder på mycket.




Min Hemsida:

Min andra bloggsida:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen