Bloggarkiv

måndag 22 mars 2021

Dekorera med Videkissar , påskharar m.m.

 

Påsken närmar sig och lite dekorationer 

är ju mysigt att hålla på med.

Skapa något .



Jag hittade en kruka och hare
och plockade videkissar som jag stack ner i oasis.
Hade lite trassel i grönt som jag la på oasisen.



Sen ställde jag det på en bricka som jag hittat på Loppis.
Och sist så tryckte jag ner den rostiga Tuppen.



Sen gjorde jag en krans av den 
Pommerska Duggpilen.




Videkissar finns det gott om och jag klippte
massor som jag lindade runt kransen.
Därefter så fyllde jag på med mer videkissar 
runt om hela kransen tills jag blev nöjd.




Visst är dom ljuvliga.




Och till slut så blev den färdig.





Och nu hänger den på ytterdörren .
Så mjuk och fin .




Glad Påsk 
önskar jag er alla
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen